School is dance

Igår såg jag ett mail som faktiskt gjorde mig väldigt chockad.
Det var ett mail ifrån en skola som jag hade gjort addition till skolan heter codarts och är en utav europas bästa dansskolor. jag blev reserv men igår så fick jag reda på att jag kom in. Lite synd när man redan har flyttat fixat papper övertalat sin älskade pojkvän att följa med till skottland. Jag är nöjd med att stanna här och leva mitt liv med min man och planera på något nytt tills nästa år.
Jag kan i alla fall säga att jag kom in.
main image
jag får ett bra år till att jobba på min kropp här. denna skola börjar arta sig med.

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Vad synd att de hade så dålig framförhållning. Fast om du kom in nu så kanske du kan söka dit igen när utbildningen i Skottland är slut?

2009-09-16 @ 17:51:30
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac
Postat av: ira

fy fan va typiskt!

Fatta varför du tacka nej men skit robban!

Vilken chans de skulle bli för dig :(

De kanske skulle hjälpt dig jätte mycket och din karriär..

Nu när jag har sagt de så fan va kul att ni ska turnera runt och uppträda i olika skolor GRATTIS! :D

Hör av dig snart, saknar dig PUSS!

2009-09-16 @ 19:01:14
URL: http://solovyova.blogg.se/
Postat av: tilda

Kul att du ändå kom in, men tråkigt att dom säger det så pass sent. Men ni verkar ju ha det så bra i skottland mina gossar :D

2009-09-17 @ 16:54:25
URL: http://tilliew.devote.se

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0