hej hoe!!

Som vanligt så går det inte att ladda upp bilder men i slutet av veckan eller början av nästa vecka.
Idag var skolan rolig och vi dansare cunningham och koreograferade enligt slumpen. Det var lite jobbig att inte veta hur ens egna koreografi skulle bli så jag tror inte riktigt på hur chansen koreograferar min dans. jag gillar att kunna bestämma hur min dans ska vara.
hann inte skriva mer men när internet kommer så kommer jag att kunna skriva mer och mer.
puss
just det på fredag är vi lediga ifrån skolan :P

Kommentarer
Postat av: tildis

blogga mer robbiee:D trivs du bra på skolan? :D hoppas ni har det bra mina ärtor. saknar er! :D

2009-09-11 @ 10:22:33
URL: http://tilliew.devote.se

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0