Gammalt inlägg som inte kom med

Thess shoes are made for dancing!  från i onsdags

Rolig men jobbig dag. Som varje morgon så vaknar man trött som ett as och självklart när man rullar ur sängen så känner man träningsverken i hela kroppen

Under dagen hade vi Cunningham, balett och movement science. Jag viste inte riktigt vad movement science innebar men der var riktigt roligt för att vi hade Nicola. Vi fick måla på en smart board som var jätte roligt!! Man ritade på en witheboard och sen kom allt up på datan ascoolt!!!

Innan det hade vi två danslektioner och gissa vem som inte hade några teknikskor ME!! Men jag kom undan med det till skillnad ifrån maggan som hade glömt alla kläder till hela dagen som mer eller mindre blev utfrys av kim för dagen.

Och btw jag har för j---a ont i foten och det är inte träningsvärk!!

 

puss


Kommentarer
Postat av: linnea

jag gillar din header!



Läs mitt senaste inlägg som heter "Lugg eller inte ?" och hjälp mig att bestämma hur jag ska ha mitt hår nu till hösten !



kram ♥

2009-09-05 @ 17:35:36
URL: http://linneaachristensson.blogg.se/

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0