WHY!!!

ÄR det inte så att vi sover bort en tredje del av våra liv?
Att vi missar så många timmar som man kunde lägga på annat?
Tänka allt man kunde göra om man hade all den extra tiden. Kunde gå längre i skolan och bli klar med den mycket fortare. Kanske vara färdig med gymnasiet när man är tio. Fördig med universitetet vid ca 15 år ålder. Det vore faktiskt lite kul. Men skulle vi sakna att inte drömma. Uppenbarligen så måste vi sova, men tänk om.



Jag vaknade klockan ett och dagen känns bara måttligt förstörd!
Men å andra sidan mår jag inte så jätte bra( men  jag mår mättre) så det kanske är lika bra men ändå. WHY!!!!



Jag skulle göra så mycket mer av mitt liv om jag hade så mycket tid.



Vad skulle ni göra?





Puss

Kommentarer

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0