Vad har Robert i fickan?

Undrat vad för saker jag faktiskt har med mig om dagarna??


Här kommer svaret!


1: Detta är då min otroligt hög teknologiska mobil som jag tappar golvet och ringer med och som jag tyvärr har vodafone på.

2 :Detta är alltså min Iphone. Anledningen till att jag har en mobil till, är för att jag inte har en upplast Iphone som för övrigt kommer att låsas upp under julen. Hoppas jag.

3: Mynt som man kan ha liggandes i fickan ibland. Detta är ca 4 kr och 3 öre.

4: Detta är min korthållare  från Calvin klein med kontokort, Tasco clubbkort(för billigare mat), E.U sjuk kort, Skolkort och Fult ID kort från 2005.

5: Nått äckligt kvitto.

6: Min skåpsnyckel med Östgöta Enskilda Bank nyckelring om jag skulle tappa den. (fast att jag bara skulle bryta upp skåpet).

Där ser ni! Jag är oxå odödlig!


Så berätta vad ni har med er varje dag hela tiden!!



Puss

Kommentarer
Postat av: IRA

O M G Robban du måste verkigen vara utråkad idag? HAHAHA ;)

MEN bara för att jag ahr tråkigt ska du få höra,

I min jackficka just nu ligger:

7kr,

två minibusstabeller ( sturefors-linköping)

Korthållare,

mobil,

ett hårspänne ( jag är tjej)

Ett bankomatbelopp som säger att jag är fattig och ett kvitto som säger att jag köper alldeless för mycket mat =)

Nu ligger allt på bordet framför mig och de är för DIN skull^^ PUUSS <3

2009-11-18 @ 15:15:10
URL: http://solovyova.blogg.se/

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0