You Complete Me

Idag så gick jag upp sent och jag åt frukost ännu senare sen åkte jag in till stan. jag dansar istan och gör en koreografi till phonogrophy´med britney och lite på dead and gone med justinoch T.I sen åke jag hemm det är allt jag har gjort idag. Jag fungerar ine utan Tim. han är i prag under helgen och min helg blir helt värdelös utan honom. jag saknar honom. så att försöka sysselsätta sig med något så sätter jag mig framför facebook för att hitta några nya vänner som skaffat facebook och jag hittar ingen ting. sen bloggar jag om hur tråkigt jag har det. meningslöst och tråkigt. så tycker att Tim kan komma hem så att mitt liv inte blir så meningslöst längre.

Nu när jag är färdig så kommer jag gå och öppna en Ben & Jerrys och äta direkt ur burken.

Ja insåg nu också att jag ska surfa runt på youtube och hitta värdelösa saker

Point less


Kommentarer

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0