Rast i skolan

Nu sitter jag i skolan och lyssnar på nått klipp som maggan visar om nått bollnäs grej. lite roligt.
  Snart drar jag och maggie till Skottland och dansar!! jippie. lr vi åker på söndag och det kommer att bli så himla kul. sen tror jag inte att jag har gjort allt så rättvist. Den träffade förstår. Förlåt. Jag har gjort det för många gånger.
  Senare idag så måste jag hem och fixa fram mitt pass och hoppas på att den fortfarande fungerar. jag tog den 2005 så lite tid ska det  vara kvar.
 Nu drog maggie just på körsläget där hennes kusin är med och hennes mamma har koreograferat.





ikväll så ska jag också dansa balett och jag kommer dö med all  träningsvärk jag har. men det ska bli kul att få köra med marlene och bli lite lite starkare. snart så kommer juh RAD testet och jag måste klara det.

nu måste jag gå och ha lite tråkig SO

Hämskt!!!!!

bye yall

Kommentarer

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0