Never from a always word

Äntligen fick jag träffa Sofie igen min älskade faghag!! Vi gick för att se Changeling och för att fika och bara prata och ses. Jag säger bara: Angelinas läppar asså.!!!! Den filmen var såååå rörande och kanske lite bättre än Australia som jag lovordade i förra inlägget.



Hon får en son som inte är hennes och hela hennes värld faller ihop. Hon den starka lyckas att rida hela vägen ut. Hon klarar sig i ett korrupt Änglarnas stad.

Innan filmen så satt jag och sofie på steves och glodde på alla på gatan och gör så att alla känner sig utsatta. Som man känner själv när man går förbi. jätte kul. och så kollde vi på bilddagboken (fjortis- sidornas-fjortis-sida). Lite myface oxå:P(facebook).

Sofie och jag går och köper godis, köper popcorn och gör oss redo för filmen. sen så är det ingen som öppnar biografen och den är lådt och vi tror att vi missar filmen. Men rätt som det är så kollar vi klockan och inser att vi är en timma för tidiga. HAHA vilken miss.

hur som have så var den underbar.
Rörande

efter filmen så kommer vi ut på Ågatan och jag inser att min pojkvänn är ute och super. träffar honom på 55:andäe jag och Sofie delar på en drink. Mi söta pojkvän som var uppklädd och fin vad hur söt som hällst. full :P han var som ett litet blygt barn LOVE you

Sen så gick jag och sofie och väntade på våra åkdon hem. väntade i typ 45 min. och pratade dans dans dans dans och man blir nästan rädd.
kan man ha en bättre vänn??

Kommentarer
Postat av: sofie

<3<3<3<3<3

2009-01-11 @ 15:09:24

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0