One helle of a movie



Detta är nog en av de bästa filmer jag någonsin sett!!  Om det skulle vara någon som inte har sett dena film så råder jag er att kolla på den. Det är sa underbart att få se Nicole på den stora skärmen och att få se henna naturlig. (själklart inte men ändå) . och att få ses henne på enn humoristiskt men seriöst sätt. en av de bättre filmer jag har sett. Jag var och kollade på filmen med min honey Tim och det blev en bra kväll.

...
...
...
Papper papper

Jag har äntligen tagit mig tid till att fylla i mina ansökningar. London contemporary the place. Rotterdam dance acadamy codarts. The lines usa. AJg är inte färdig med usa men jag ska börja på den alldeles strax. Inte för att jag är färdig med nån med nästan.Jag kommer att bli så nervös över min framti och det är svårt att avgöra vad som kommer att hända.
...
...
...
Som de flesta har sett så har skolan börjat igen och jag får äntligen dansa!!!
dansa dansa dansa!!!
det var ett tag sen sist men nu så at skolan igång och man blir öm i hela kroppen direkt.
Vi hade yoga andra dagen och det är det jobbigaste och smärtsammaste jag nånsin har varit med om.
i mitten av lektionen så börjar benen darra för att det helt enkelt inte orkat mer.  livet är påfrestande.
..
..
..
jag ska försöka att skriva mer.
:P
bye biatch


Kommentarer

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0