Jippie yo ann tjohej

Åter igen så var det tisdag och också den jobbigaste dagen i veckan men absolut inte den tråkigaste. Vi börjar dagen med modern dans för att sedan ha balett. Vi går sedan vidare till lunch för att sen springa vidare till idrotten. efter idrotten så kommer den enda lugna lektionen på heladagen. dessverre så fick vi på idrotten reda att våran lärare kanske ska sluta. Ingen på skolan an jag tänka mig vill att han ska sluta. hur som haver så hade vi sedan bild och vi skulle måla utan att kolla på pappret. sjukt kul:P

Jag gick hem och kollade på en dokumentär. tro det eller ej men det kan vara kul. Det interessanta var att det handlade om norges oprahus som är ett av det mest avancerade operahusen i världen. tänk ochståpå den scenen.

Jag fixade lite grejer på bloggen nu och ska springa in i duschen och ta tåget till min honey om 20 min så got to go.

Undra om man får mer bsökare om man skriver...   Arga linda rosing. Blondinbella dansar. let'sdance. gayblogg :P
får se om det funkar. schää.

Kommentarer
Postat av: Ira

haha funkar de?

2009-01-13 @ 22:39:23
Postat av: Anonym

nu gör det de

2009-01-14 @ 22:03:59

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0