Hur lite kan man bry sig?

Ibland förstår jag inte hur jag hamnade här! Hur någon inte kan bry sig. Det är de ända jag tänker på. Jag låg i sängen och tänkte allt detta och mycket mer. Är det ingen som bryr sig om min lycka? Jag låg i sängen och försökte sova i två timmar. Och alla som känner mig förstår att jag inte tar så lång tid på mig att sova. Jag tycker att 5 min är en lång tid. Efter de två timmarna där uppe utan sömn så tänkte jag att jag kan gå ner och sova mitt skiten. Inte äns det funkar. Jag började undra varför jag inte kunde sova. Jag kom fram till att det är för att jag inte känner mig hemma i mitt egna rum nästan inte änns i mitt egna hus. Jag känner mig inte välkommen och jag vet inte vad jag ska göra. Jag är inte här så väldigt ofta men det är vissa jag inte passar med som ska vara min famlj. Jag vet inte varför jag skriver det här för jag vill inte att de ska veta men det är vell lika bra att få det ur världen. Så ja, hela världen jag kan inte sova för att jag inte känner mig välkommen. God natt jag ska vell ligga här och plågas till... Tills det blir morgon. God natt ni som kan sova.

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Familjen väljer man inte, den får man på köpet, brukar min mamma säga. Men jag tror nog att man delvis kan välja.



För man kan välja hur man vill ha sin familj. Vilket klimat skall råda. Vem är jag i förhållande till familjen -och det kan man definitivt välja (eller jag vill i alla fall tro det)!



Prata med familjen och se vad som händer. Håller tummarna för dig!

2009-01-18 @ 03:31:18
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Ira ira ira

Jag finns här alltid för dig sa du veta, du är alltid välkomen hos mig! Prata med mig om det är något, hoppas det löser sig, jag brukar känna igen mig och förstå.. <3<3<3

2009-01-19 @ 22:33:59
URL: http://solovyova.blogg.se/

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0