Stress

Nu börjar stressen ta in.
Vi sitter på ett café och letar lägenheter.
Även om det bara har gått två dagar utan något napp och hemska lägenheter så fortsätter vi leta.
Nu ska vi gå till Lidl och handla lite mat.
skulle gått på dansföreställning och kollar lite men letandet måste fortsätta.

Till alla där hemma så har jag inte kunnat fixa något nummer så man kan nå mig på mitt vanliga dock så har jag typ inga pengar på mitt kort men jag ska låsa upp min Iphone typ i morrn och fixa ett Skottskt nummer.

Hoppas att allt går bra...
Jag har juh trots allt någon stans att sova och pengar så att allt kommer att lösa sig.
Det kommer bara bli svårt att flytta när skolan har kommit igång.

puss

Kommentarer

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0