no work today!!!

Idag gick jag upp tidigt för att gå till jobbet.
Till min stora förvåning så gick inte bussen som jag ville och jag skulle bli försenad!!!!!
hur ska detta lösa sig!?!?

Jag ringde jobbet och sa att jag skulle bli sen

Aouch vad skulle de säga nu?!?!

Men internet funkade inte på jobbet  och de visste inte riktigt när det skulle fungera igen :/

så här stod jag vid busshållplatsen och hade tråkigt :P


sedan så gick jag hem och...



stökigt värre!!!!

sedan kom tim och hämtade mig och jag fixade pass och slappade.

käkade på sol och ris assgood thai mat:P


ps nu är det en vecka kvar exakt tills planet lyfter!!!

ska dra men kollar lite mer se
bye bye

Kommentarer

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0