musikvideo del 2

musikvideon som jag var med i kan jag tyvärr inte visa pga att jag inte är upphovsrättsmannen men jag tar mig friheten att lägga in lite smarriga bilder på min och irinas kyss :P
och lite flera stillbilder.

Hela inspelningen tog ca 1 1/2 dag. Vi började att spela in den på sagateatern när isabella sjunger och sjunger och sjunger. Sedan när jag och Irina dansar. Vi stod och blåste bubblor och sprang och fixade.

Filmteamet heter marday productions  och man kan kolla på en massa roliga saker på deras hemsida www.marday.se

Sedan filmade vi Irina och mig som ett ungt par som skulle vara kära <3

Vi skulle gå in och vara arga och sen bli glada och pussas och igen och igen och sen blev det fel etc.

det var väldigt roligt.

sedan så var vi färdiga för dagen

några dagar senare skulle Irina och jag bli filmade i de scenerna där vi skriker på varandra.
so we did och sen fick martin klippa ihop allt.



There can om be one man in my life Tiiiiiiiiiiim :P
bye

Kommentarer
Postat av: ira

hahaha va kul!! XD

Vi är ett rikigt bra spelar kärleks par robban HAHAHAH! XD Snygga bilder :P

2009-08-12 @ 00:23:32
Postat av: Petra

Snygga ni är som ett par...har för mig att det var någon som tyckte det långt innan denna videos spelades in...ler



Jag säger bara: Bobby Valentino ;-D

2009-08-13 @ 19:49:30
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0