Iphone u complete me <3

När man kommer till ett nytt land med en telefon låst till telia så åste man som student ta till alla medel för att låsa upp den.
Det innebär alltså jailbreaking som det kallas men programerar om telefonen.

Nu sitter jag alltså och programmerar om telefonen och den slutade funka :(

I died a littlebit inside :(

Som tur är så kände fortfarande itunes igen telefonen och nu intstalerar itunes om telefonen.

Jag blev jätte rädd. Min lilla älskling dog en liten stund. Jag var i chocktillstånd och jag avråder alla ifrån att jailbreaka sin iphone om det verkligen är eran älskling med.

på tal om rabarber så var jag ute och festade igår efter att jag hade varit på min nya underbara skola och jag ska ut och festa idag igen it will be so fun :)

Nu intaleras iphonen om och jag måste lägga tillbaka säkerhets kopieringen hoppa hoppas hoppas att det fukar

Puss

Kommentarer
Postat av: Claudia

Everybody loves Iphones <3

2009-09-05 @ 16:56:22
URL: http://claaaudias.blogg.se/
Postat av: Sofia

Äääälskar iPhone (L)

2009-09-05 @ 17:25:10
URL: http://sofiasnya.blogg.se/

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0