In your face!!

I dag var det för en gångs skull jag som visade Tim att jag också kan om jag vill.
Han brukar vara väldigt snabb med musik men så äntligen idag så visade jag vart skåpet skulle stå!
Jag visade videon av Mariah Caret när hon rådissar eminem för att de har en liten fight enjoy
 

samtidigt som man sitter på jobbet och inte har alldeles för roligt så går man in på aftonbladet.se och ramlar över livet innan channing tatums hollywood liv.
Som strippa
ni känner igen honom ifrån Step up ettan och lite tvåan she's the man och som underklädesmodell.

Check out!!




aouch kan inte vara bra på ryktet
im not helping


chockerande!!!
nåt annat som är det är mitt otroligt snygga hår:P

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha ja dör:D du är såå rolig:D

2009-08-20 @ 21:31:53
URL: http://magdalenaqvarford.blogg.se/

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0