Har ni nån gång känt "GUUUUD VAD MENINGSLÖST""

I have!!

När jag började på mitt ytterst TILLFÄLLIGA jobb så tänkte jag redan första dagen GUUUUD VAD MENINGSLÖST!!!!!
För den som inte vet så jobbar jag med att ringa till folk och säga 

Hej jag heter (namn) och jag ringer ifrån (företag)
Jag tänkte bara höra om du tycker att elpriserna har varit... ni fattar!

Och så första dagen satt jag där och då gick det ganska bra men sen så kände jag GUUUUD VAD MENINGSLÖST asså visst att jag fick betalt och allt men nae. Jag kände att vad gör en kille som jag på ett så okreativt jobb.
 
Och tiden gick...


Och idag är det skönt att veta att man ska sluta jag sålde bara en idag för att det gick så fruktansvärt  DÅLIGT idag. Ifrån att jag satt på jobbet på morgonen tills att jag köpte två power king satt jag och höll på att somna!
 När jag hade rast drack power king så blev livet på topp.
jobbet blev roligare och jag sålde en. men jobbet var fortfarande tråkigt.

summan av kardemumman: Drick energidrycker så blir du pigg men jobbet blir fan inte roligare,

Dagens ord: Energidryck

Kommentarer

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0