Grattis Pappa!!!

Idag har jag jobbat men roligt var det inte när jag skulle cykla till jobbet på morgonen det regnade mycket.

under dagen blev det värre och värre!

När jag skulle cykla hem såg det ut såhär.


Snälla tim kom och hämtade mig så att jag inte skulle behöva cykla hem i regnet.

sedan åkte vi till donken.    mmmmmmmmmmmmm

Vi åkte runt lite och ut till ikano för att kolla på datorväskor men det var inte ett lätt uppdrag :P


vi hittade inget bra så letandet fortsätter...

Sedan åkte vi lite till och regnet slutade.

Sedan åkte vi till lisa och lyssnade på jullåtar :P

sen kom jag hem och grattade pappa på 47 år:P

chiao!!

Kommentarer
Postat av: tilda

kul bilder :D hiihhhihi

2009-08-13 @ 17:58:37
URL: http://tilliew.devote.se

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0