Gayblogg??

Jag var precis inne på gaybloggen men va?!

Är det inte roligt när hela gayvärlden representeras utav en riktig fjolla?
som tur är så finns det faktiskt lite vettiga HBTmänniskor som Jonas Gardell Andreas lundstedt, Pink, Magnus betnér och jag:P
jag menar min blogg är lika mycket en gayblogg som hans. Det som är skillnaden är att jag tonar ner på det rosa skriker
inte fjolla på varje bild och jag är mig själv. samtidigt tror jag att han provocerar för att han ska få läsare. Men snälla byt 
namn på bloggen. Han får jätte gärna ha rosa på hela bloggen bara han inte heter gaybloggen som om det skulle representera
alla bögar.

Om jag får säga det själv så tycker jag att jag lever ett väldigt bögigt liv!!!

Dagens ord: Bög s. -en -ar
(kan uppfatts 
som nedsättande)
Homo-sexuell man

Kommentarer
Postat av: magdalenaq

Yeees you are my love;)

2009-08-12 @ 10:49:52
URL: http://magdalenaqvarford.blogg.se/
Postat av: tilda

personligen så älskar jag gaybloggen för han är så cool :D men håller med om att han kan blir för mycket. Men din blogg är skitgrym också robbie!

2009-08-12 @ 20:08:23
URL: http://tilliew.devote.se

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0