Ååh vilken underbar dag!!

Dagen började med att jag vaknade upp hos irina efter att vi dagen innan hade suttit och nördat data med varandra.

Jag drog in till stan och hälsade på treorna på skolan och de ska redan prova sina mössor :P
Den gamla goda tiden.

Sedan drog jag mig hemåt.

Jag fyllde på mobilen så att jag kan ta emot lite samtal innan jag fixat min egna telefon i Skottland. sedan hoppade jag på 9:28 tåget som de tydligen går nu mera. jag tänkte att för en sista gång kan jag betala med mina sista pengar på tåget.
MEN JAG HADE BARA 10!!
Så jag gick lugnt fram till tågvärden och fråga de en fråga som jag redan visste svaret på. Så jag sa: skulle jag kunna betala tio kr på kortet och resten på kontokortet för det är sista gången jag kommer att åka tå.
Självklart så gick det inte. MEN!
Han var så trevlig att han sa jag tar ditt kort så kan du gå och sätta dig:P
Och det gjorde jag:P
Jätte trevlig!!
Gillar trevligt service folk man blir så glad
Sedan gick jag till tandläkaren för att borra två av mina fyra hål :/
I've been naughty  

Fick bedövning så nu ser jag ut såhär.

Och jag får inte äta för risken att jag biter mig i tungan

Hur som så var också de tandläkarna trevliga :)
De var glada och pratade och berättade och inte som den tjuriga tanten jag var hos sist. Ho var tys och tråkig och en sån där tandläkare som säger det är bättre att inte äta nått godis bara äta det som är nödvändigt så nu slutar du med ajabaj.

Så nu är jag här och ska pack om det sista så att det ligger bra
puss hej:P

Kommentarer
Postat av: ira

haha aw gubben du ser ju alldeless...svullen ut ;)

Jag tror att du ska sluta med godiset, du ser ju hur du ser ut på bilden.. närå PUSS :D

2009-08-24 @ 17:20:25
URL: http://solovyova.blogg.se/

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0