One hell of a Day!!!! And bögbuss


Idag så började jag dagen med att vakna hos Tim. Sen så drog tim in till staden för att jobba och jag för att shoppa. Jag gick och köpte min gay times som vanligt ( bästa tidningen). Sen så träffade jag min syster för lite shopping. Köpte en tröja på bully

min nya tröja


(jätte snygg.) sen så gick jag på stan och hittade inget. Jag såg en jätte fin CK klocka jag ville ha, men det blir nog inte så. Jag gick på trazzel med min syster som bjöd mig. Sen så åt familjen på plaza ¡yummy! Sen drog jag till min älskade Tim. Tim och jag satt hemma och söp för att sen dra ner till staden. Vi satte oss på regnbågsbussen där det sätt fyra bögar och en tranie. As kul!! Nu sitter jag på barbq och skriver. Mera kanske kommer under kvällen. Och om någon vet vad han på bully heter så säg till mig, han är här. Sen så va det gay killen på bully som frågade om smakråd. I was there to help. Nu ska jag supa vidare!!!! ...nu är jag hemma nykter;) kvällen slutade på subway.puss Yall love me! Ps om det står fel så är det för att jag super.

Kommentarer

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0