Happy new year! Make it freaky!!!

Ikväll är det nyårsafton. Och alla sveriges ungdomar ska ut och supa till det. Det skulle jag och tim med men stackars lilla tim blev sjuk. Nu mår han dåligt över att jag stannar hemma med honom. Men vi får det mysigt ändå. ... . Igår kollade jag och tim på barnhemmet som är så himmla bra. Man blir rädd och man sitter och håller andan igenom hela filmen. Musiken är bra och allt är rörande. I filmen så får man träffa ett medium som säger: Att se är inte att tro, tvärtom. Börja tro så kommer du att se. Jättefint.:') det var lite störande att det var på spanska men man vande sig ganska snabbt... . Gissa om man har nyårslöften i år. 1# jag ska bara äta onyttingt en gång i veckan. 2#jag ska gå till skolan tidigare och värma upp innan dansklasserna. ( nu tycker inte jag att det borde vara så svårt så jag ska lyckas.) Om jag skriver om donken för ofta så säg till. ;) Året som gick: jag hittade tim. Jag var i scotland. Jag levde livet och i got wiser. Gissa vad jag lärde mig. Inte ett piss!!! Get freaky!!!!!!!! Yall love me. Gott nytt freaky år. Och lova mig att det blir mer galet än det förra.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Gott Nytt År :)

2008-12-31 @ 13:59:36
URL: http://danielgreen.blogg.se/

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0