Äntligen har man fasnat för bloggen!!!


äntligen så har man fasnat för bloggen! När man faller för strömmen. Samma sak hände när jag lovade mig själv att jag aldrig skulle skaffa facebook. Men där föll jag också för strömmen. Om det inte hade varit för min iPhone så hade jag aldrg skaffat denna blogg. Inte heller skulle jag ha varit inne på bloggen lika ofta som jag är idag. jag fick idén att skaffa bloggen aldeles nyss och så skaffade jag mig en direkt. Jag skulle prova att ladda upp bilder som inte gick men jag kommer att blogga ändå. Bilder kommer jag att ladda upp på data så det blir bra ändå. Yall love me! / iPhone

Kommentarer
Postat av: magdalena Q

Äntligen;) ska länka dig också;)

2008-12-28 @ 14:58:29
URL: http://magdalenaqvarford.blogg.se/

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0