Känslan av att vara äldre

Idag vaknar jag med att min älskade älskling kommer in i rumet med frukost!!!
Han ger mig sin fina pressent och så sitter jag och min otroligt snygga pojkvänn i sängen och äter våran frukost.
Jag myser med min lilla Tim för att sedan dra iväg till jobbet.

När jag satt i ringen frågade jag vilken dag det var och svarade själv med att det var min födelsedag så 40 st grattis satt inte så fel.

Jag hade min första klass 14:00 och min andra klass 15:15 Jag slutade den klassen halv 5 och gick ner för att träffa skottarna som ska bo hos mig uder denna vecka. Keith and Andy
Vi fick skjuts av mamma hem för att käka isterband med stuvad potatis (riktigt svenskt) Snakka om att får en Sverige shock när de kommer hit. Vi åkte sedan in till staden igen för att ha min sista klass där faktiskt Keith och Andy joinade. De tyckte att det var kul och jag som vanligt :) tyckte att min klass var rolig.
 vi kom hem och käkade lite mackor och såg sedan på "The brake up". Jäte bra film!!!
jag ville bara gråta men var tvungen att hålla mig. jag hade juh besök ;)

Nu har de gått och lagt sig och jag måste säga att det var inte alls lika svårt att prata med dem som jag trode. Det blev ibland stelt men då var vi tre som delade på tystnaden och då hade bara man bara en tredjedel av ansvaret att prata. Mycket bra.

Jag kollade precis min facebook och blev jätteglad över hur många det var som hade grattat mig.   35 bara på facebook!
och 14 på mobilen!

Tack allihoppa. Känner mig som en MISS America deltagare. Thank you thank you

Att vara 19 är ingen ålder men nu när man precis har fylt 19 så kan man inte längre skylla på att man precis har fylt 18. Det är det som får mig att känna mig gammal. Ung kommer jag alltid att vara till sinnet men det kanske är på tiden att ändå var lite mera gammal...

Kommentarer

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0