Musikvideo!

I går kväll så fick jag äntligen se den efterlängtade musikvideon som jag är med i. Det var så roligt att se sig själv skrika på Irina och att se sitt hyfsade skådespel. 
  Riktigt bra video. Så roligt!!!!
Så när Isabella igår skickade länken blev jag helt galen jag bara satt där :P

 Nu sitter jag och käkar frukost och bävar för att gå till jobbet. Jag vill inte först trodde jag att jag inte hade nån lunch som jag inte orkade göra men vi hade en frusen lasange som jag kunde ta så när jag gick upp vid 7 kunde jag sova en halvtimma till.

Så snart måste jag dra till jobbet och stackars alla andra där som måste stå ut med hur jag ser ut. Som Crap!!
men men life's a biach.

Well well

Hare!!!!!!

Kommentarer
Postat av: emma

ja vill se!!!

2009-08-11 @ 10:07:22

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0