Just det3

Anledningen till att jag inte har varit inne så ofta är för att jag hittade en temporär annan underhållning spore och warcraft Spelen innan world of warcraft.
as kul.
Lite stor bild jag hittade.
MEn den ligger lite på is nu för jag har juh oxå spore.
undefinedundefined
MAn leker med evolutionen. as kul.
MAn börjar som en liten cell sen går man upp på land får en mun och en massa grejor. sedan bygger man en by och sen en stad och sen erövrar man planeter pch gör uppdrag i rymden och kan göra en massa grjor.
as kul.
om ni får chansen prova.
Så på den senaste tiden har jag varit lite nördig.
Nu e re frulle!!!1
ska kolla på mössa med.
:P
puss

Kommentarer

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0