Melodifestival

Melodifestivalen!!!!
Kan man bli mer gay??
aa det kan man

Jag och min aälskling Tim satt och kollade på melodifestivalen och dömde alla låter själva för att sedan bli jätte nervösa under hela röstnings delen.
Vi ringde 3 gånger på Alcazar och 1 gång på Malene.
Jag fårstår inte hur Alcazar inte kunde vinna och hur måns fick flest röster av juryn bara för att han hade en massa fula tjejer som skulle porra sig på scenen som Pussycat dolls.

Vi satt spända framför TV när de slutgiltiga poängen kom.
När vi insåg att Alcazar inte vann blev vi besvikna men blev faktiskt så glada att vi bara satt och garva när Malene vann. Jag tror inte att hon hade räknat med det.
Sen bara nån minut efteråt så gick Tim in på aftonbladet och ser den störande aftonbledet reportern. Men han har vell oxå ett liv.
Igår så gjorde jag också ett cambridge test och nu är jag nervös över om jag kommer att få bra betyg eller inte.

Jag blev för första gången på länge förnedrad, hatad och jag kände mig så arg att jag skulle kunnat dödat killarna. Synd bara att jag inte hade några skor för då hade jag inte låtit dem komma undan så lätt.
Självklart så är det några Linghems idioter som skriker jävla bögjävel till mig och jag blev så arg att jag springer ut ur dansstudion och skriker tebax.
Jag förstår inte hur några idioter kan göra nåt så idiotiskt och bara vända ryggen till och gå.
det var som jag tror  P.J från linghem och plattface och en hög andra idioter.

Fattar inte att jag fortfarande bor här.

Lite gladare nyheter är att Katy perry var gätte bra!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

äh, jävla idioter säger jag bara!! om någon skriker bögjävel inser man bara att den har bott under en sten dom senatse 20 åren + att den bara skämmer ut sig själv! nej vet du vad, hejja robban!! bra att du står på dig, du är BÄST!

2009-03-15 @ 17:46:54
Postat av: tim

hihi, jätte stavas med J ;)

2009-03-16 @ 17:43:31
Postat av: Petra Kardell

Men för f-n Robert..."en massa fula tjejer som skulle porra sig på scenen..." det är ju Sabina och Nathalie...och Linda...inte fan är de fula ;=)



Nu får du skärpa till dig lite gubben min ler



Hemma hos mig så har stortjejen svikit Måns (efter 2 år) och istället gått över till EMD. Hon fick ringa en gång för mamma Petra. Däremot så är det Alcazar som hon pratar mest om nu sedan de var med i Bobster i fredags :=)

Hon tränar in deras rörelser från deras bidrag :=)



Hoppas allt är bra med dig!



Stor kram

2009-03-17 @ 23:09:28
URL: http://petrakardell.blogg.se/

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0