Ice Ice Ice

NU har jag varit på disney on ice princess classics och det var väldigt väldigt kul. Vissa saker tyckte jag va kasst men många saker var wow så det varierade mycket men jag tror att alla barn och föräldrar var grymt imponerade.

  Det var lite pinsamt att komma dit och så är det jag, (18) philip (16), Jonna (21) och pappa (47) pernilla skulle ha varit där om hun inte hade blivit sjuk. När man går där så ser man bara barn på 3-10 år som springer omkring och är helt lyriska. jag och jonna satt där som barn på nytt och pekade och sa kolla där kolla där!! Jasmine!!!
Det var en speckad show och det hade varit kul om tim hae varit där för nu fick vi en plats över när pernilla var sjuk men tim jobbade.

Just nu sitter jag och vänter på en låt som jag och magdalena ska koreografera till och jag väntar spänt.

nu kom den  bye bye

Kommentarer
Postat av: pernilla

hej på dej min lilla godisgris.



det låter som om ni hade det jättetrevligt på disney on ice!

det är så jävla typiskt att man går o blir sjuk!!! men vad är en bal på slottet den kan vara tråkig, urtrist och, och alldeles underbar..... faan, jag ska dit nästa år! så är det bara

puss o kram

Pillan

2009-02-07 @ 17:15:36

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0