19 år med melodifestivalen och med min älskling!

Jag är 19!!!!! Idag kom släkten över för att fira min FÖDELSEDAG!!! Kusinerna morbror moster och morfar och alla. Det blev ett himla liv när alla stormade in. Nu är jag i alla fall 19. En ålder precis mellan de två bästa. Jag fick pengar som kanske är lite tråkigt men det är svårt att köpa något till mig när ingen delar mitt intresse. Idag sätt jag även bänkad framför melodifestivalen med min älskling. Alcazar och emilia var det bästa och så klart så vann de också. Tim och jag satt och avgudade petra mede som var värd för kvällen. Hennes underbara och dryga komentarer som får sverige att skratta. Hennes coola klänningar och fina återblick av alla klannngar var höjdpunkten på kvällen. Mera petra mede mera petra mede!!!! Innan jag drar så vill jag säga att jag fyller på söndagen som är precis nu så det är inte försent att säga grattis!!!!! Nu ska jag gå och vara 19!! Bye Bye bye

Kommentarer
Postat av: - H*

- grattis ;d

2009-02-08 @ 01:03:11
URL: http://merei.blogg.se/
Postat av: Julia

hahaha, grattis!

2009-02-08 @ 15:23:26
URL: http://breathingspace.blogg.se/
Postat av: Ira

Grattis bästa :D

2009-02-08 @ 21:39:57

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0