trött som... döden?

Nja trött som döden kanske jag inte är men väldigt trött blir man när man har runt tre föreställningar om dagen. man dansa har workshop tar rast dansar workshop lunch dansar workshop plockar ihop alla grejor och drar sen har 8 TIMMAR försvunnit av dagen. insane insåg just att det var 8 timmar!
ska lägga upp några bilder i morrn om hur scenen kan se ut på nån skola:P

Om ni undrar så har jag tyvärr inte riktigt känns för att blogga så jätte entusiastiskt de senaste dagarna men det kommer att bli bättre. tror faktiskt att det är spel som har spökat i huvet på mig. Ville skaffa age of empire och spela söder mig och så ville jag ha det über gamla spelet super nintendo men i morrn får vi se vad som händer kanske köper ett spel eller gör mitt försenade arbete fär e gångs skull.

puss

Kommentarer

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0