Nu har man varit slarvig!

Centrala studiestödsnämnden

Vill bara säga till alla som ansöker till CSN läs igenom era papper!!
När man väl har fått sina papper godkända och klara så är det inte klart där!! nej nej.
Man måste bekräfta att man faktiskt ska gå på skolan.

well well.
I did that mistake.

Så alldeles nyss så ringde jag in till csn och sa att jag bekräftar att jag börjar på skolan så jag hoppas att mina pengar kommer in så snart som möjligt. I'm a rich bitch :P

Så se nu till att läs igenom alla papper:P

puss

Kommentarer
Postat av: mq

Jag gjort också de. när ska du fixa de då? eller har du redan gjort de?

2009-10-09 @ 13:09:54
URL: http://magdalenaqvarford.blogg.se/

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0