Fy Fan säger jag bara

Jag har aldrig blivit så illa behandlad. Idag när jag och tim och karin och aron gick till skit klubben the union så fick vi inte komma in först för att elake Pete Todd inte lät oss komma in för att jag inte hade ett vad han kallar ett giltig student kort. Jag hade ett utan foto men självklart lät han oss inte komma in fast jag hade ett id kort som bevisade att jag som äger kortet hade ett student kort. Okey vi gick där ifrån för att gå till en annan klubb. Vi träffade två pr snubbar ( costa från Grekland och Daryll från dundee) som gav oss varsinna kort som såg till att vi skulle komma in. De sa att vi skulle komma in om vi hade ett id kort oxå. Men självklart funkade inte det för när vi kom tillbaka så hävdade idioten Matt Huper att vi hade varit där innan och då sa de nej och vi fick därför inte komma in. Nu var det så att om nån hade ett giltig student kort kunde de släppa in oss men vakterna hade bestämt sig för att vara elaka mot oss oss och sa att vi fick inte komma in fast att våra vänner hade giltiga student kort. Så nu blev både Andy, Matt, Andy, Harriet, Sam och fler diskriminerade som inte fick släppa in deras vänner. Nu är vi alltså fler än 10 personer som på en och samma gång har blivit dåligt behandlade av Matt Huper och Pete Todd. Medan Costa och daryll hävdar att vi borde få komma in.
Men jag lovar att det slutar inte här. Anledningen till att jag vet deras namn är för att Frågade om det och redan på måndag mellan 9 och 5 (som de oerhört snälla vakterna sa), ska jag ringa till manergen själv ovh prata om hur illa de behandlade oss. Vi gjorde inget fel under samtalet med vakterna och de ignorerade oss medan vi försökte prata med dem. De ville inte prata med oss och om inte managern kommar att göra några åtgärd åt detta som just hände, kommer jag att ta det till rätten med all rätt.
Så screw you The Union.

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: tildis

Blir bara upprörd när jag läser det här! vilka idioter! skulle jag vart där så skulle jag gett dom smäll båda två =) ( du vet hur jag är när någon gör nått dumt mot er ) men bra att du ska ringa och klaga. Låt som få smaka :) lycka till mina pärlor!

2009-10-25 @ 11:57:38
URL: http://tilliew.devote.se
Postat av: Lena Petersson

Om inte telefonsamtalet hjälper så vänta tills du har ett giltigt studentkort och då provar du att gå dit igen och om de inte släpper in dig då heller så har du ett bättre läge. Att ta saken till rätten innan dess är inte bra för då kan de hävda att de har gjort rätt eftersom du inte hade ett giltigt studentkort och att förlora och åka på att betala rättegångskostnaderna blir nog väldigt dyrt.

2009-10-25 @ 19:18:14
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0