Roligaste dagen i skolan

idag så hade vi en jätte rolig vikarie som gick på the space som nu jobbar i ett kompani i nån stans jag tror att ha jobbade nån stans i ungern? ukraina? polen...... ääh som where :P Och vi hade honom hela dagen så att det blev som en dagsworkshop och det var hur kul som hälst. Han hade till och med gjort audittion till skånes dans teater.
Det var så att jag slutade tidigare till och med:P  Det var för att vårat schema fuckar hela tiden :P
sjukt roligt och man märker att man jobbar hårdare när man verkligen vill :P
nu ska jag diska som jag alltid gör för disken tar juh aldrig slut.
sen blir det att dra till kollektivet.
puss
ps har blivit helt öm i kroppen av denna "workshop"

Kommentarer

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0