Roligast från tjuvlyssnat.se roligast från tjuvlyssnat.se

Klädaffär, Lund

Vid kassan lägger en tjej ~17 fram en skjorta från herravdelningen.
Expediten: Är det en fars dag-present?
Tjejen: Nej.
Expediten: Jaså, så det är pojkvännen som ska få den?
Tjejen: Nej.
Expediten (förvirrat): Men… jag ska slå in den?
Tjejen: Det behövs inte.
Expediten: Men jag kan slå in den om du vill.
Tjejen (irriterat): Eftersom skjortan är till mig själv så skulle hela spänningsmomentet med att öppna ett inslaget paket förstöras eftersom jag redan skulle veta vad som var i.
Expediten: Va?
Tjejen (uppgivet): Slå in den bara.


As kul
puss

Kommentarer
Postat av: Susanne

Nä, har förstått att det inte är någon topprestanda på den men vad gör man inte för att vinna 15 papp...:-)

2009-11-18 @ 08:59:29
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0