New Moon

New moon är nog den bästa filmen jag någon sin sett. Kändes som att man satt där och levde new moon. Denna filmen var så gripande så att alla som inte har sett den än är idioter nog som har väntat så länge. Under filmens gång vet man inte riktigt vem man ska hålla på. Är det team Edward eller Team Jacob? Det finns många olika anledningar till varför man ska hålla på den ena eller den andra. MEN! Det är helt tveklöst att Jacob (taylor Lautner) som vinner priset för hetaste kropp! Som kille kan man ju känna att Gymmet inte kan vänta längre. Man får ta tag i saken att jobba musklerna!

Både Tim och jag känner att vi är ganska hopplösa just nu. Dock finns det ett billigt gym Nästan runt hörnet. Får se hur lång tid det tar att skaffa kortet och börja gymma. Börja jag inte gymma får jag kolla på filmen igen och bli avundsjuk för att sedan kanske ta tag i saken igen.
puss

Kommentarer

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0