My pants ripped on the danceflor!

Igår blev det allt fest!! Fest fest fest! Supande party och ganska mycket fun! så vi var hos kollektivet. hade det trevligt och drog ut tull the union som denna gång faktiskt släppte in oss denna gång. och jag var odrägligare denna gång.



Så vild som jag var på dansgolvet så sprack byxorna och jag sprang till kollektivet för att få hjälp med att sy ihop mina byxor. Där satt jag med rumpan nästan bar och väntade på att parta.  så Tea sydde ihop mina byxor med blå tråd och jag stack ut på dansgolvet igen. Och idag så lämnade jag tillbaka byxorna och fick nya dock inte samma färg men snyggare.






love em



så tur kanske det vara att jag fick dansa med trasiga byxor ett tag :P





puss

Kommentarer

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0