symmary of the weekend ( so far )

igår såg ja fimen...





yes man..
jag ger den en 4 för att den var bra rakt igenom men inte toppen!!
men ändå sevärd!!!

jag såg även let's dance. och jag måste säga att jag har underskattat blondinbella. som dansare så måste jag säga att det var bra. det är inte bara att dansa hur som hällst. även om man har hör om hur hon har bloggat så kan hon i alla fall dansa.

idag så har jag packat till den stora resan som bär av om 14 timmar och 18 min.
och så har jag sytt igen hålet på min balett dräckt och sytt dit resår på mina teknik skor. äntligen så har jag fixat dem. det var ett tag sen jag hade ett par skor . man kulle kunna säga aldrig.
bye bye bye bye bye bye bye bye bye bye bye bye bye bye bye bye bye bye bye bye býe bye bye

Kommentarer
Postat av: alex

bye bye bye bye! ha det så braaa!

2009-01-18 @ 11:43:11
URL: http://psykedeliskt.blogg.se/

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0