fijolen spelar som en dans!

idag så har jag varit med och spelat fijol med irina och det var så himla roligt. Även om inte jag kan spela så måste jag säga att det låter ganska bra :)
  De drog ut lite på tien på grund av lite problematik men som löste sig och då gick inspelningen ganska snabbt.  Jag köpte ochså maltesers och fick ett litet gulligt hjärta som man bryter och så blir det varmt as coolt.  slutade med att jag träffade tim och han och jag hamnade som väldigt ofta på donken. Och jag skulle vilja förtydliga min ändringar om mitt nyårslöfte. 1# jag ska äta minder onyttigt, inte mer nyttigt. så att alla förstår det

allt för moi.
bye bye little fairy

Kommentarer
Postat av: Ira

haha då kasnke det blir lättare att hålla ditt löfte ;)

Du är bäst på att spela XD

2009-01-14 @ 22:21:06

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0