Damn!!!!!!!!!(oh what a night!! countdown)

Jag hade precis skrivit bästa inlägget någonsin och allt försvan.
en långt långt inlägg. Som försvan
den skulle hatat och what i night count down
där jag minut för minut hade skrivit vad som hade hänt under denna spänande natt. där min pojkvänns lillasyster hamnade på sjukhus och hur jag och min pojkvän firade nyår själva på ett sjukhus när vi leter efter familjen skulle sett ut typ såhär. 

23:00 bblablablablablka
23:01 filmen slutar
23:05 samtal kommer


och allt försvan!!!
jag blir galen!!!
men ni får se bilden

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså SÅ HIMLA GULLIIIIGT ! :D:D JA DÖÖÖÖÖÖÖÖR!¨så himla söööta :D:D:D:D:D:D:D:D

2009-01-11 @ 15:44:11

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0