Kate Perry here i come!!!!

Tror ni inte att man sitter här och skriver ett bra inlägg som vanligt och så kommer plast morsan och ändrar sida tror att hon hjälper och så för svinner allt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag han inte heller förklara att hon inte skulle röra just denhär sidan för att den inte sparar för att det inte finns nån uppkopling och innnan jag just han säga något så var allt borta!!

Med tanke på att det inte fanns någon upp koppling till internetet just då så kunde inte dator spara ett utkast!!!!!!!!!!
  Så nu skriver jag samma sak om en gång tilllllll"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag när jag vaknade så var det första jag tänkte på katy perry. ( själv tycker jag att det här låter ut tjatat redan)

Idag ska jag åka upp till nalen men Min älskling och med lilla Lisa!!!
Lisas mamma är så snäll att hon ska skjutsa oss upp till sthlm. (här blev det en liten ändring... tror jag)
Tim ska ta med sig katy perry skivan så att vi kan nörda låtarna och texterna tills vi kommer upp. ( blev lite anorlunda)

Självklart så ska vi ha sjuka kläder på oss!!!
Jag ska ha mina turkosa Byxor som är köpta på tjejavdelningen på cubus!! Jag ska även ha min rosa t-shirt som jag köpte på herravdelningen på cubus!!! Jag ska ha min rosa keps som är alldeles för sliten och köpt på TopMan, men fortfarande så hänger den i.
Jag skanske fixar någon crazy slips medans jag holler på!!!

Who knows???  (dethär sista blev lika)

Kommentarer
Postat av: annica

hej robert :D

2009-03-04 @ 15:59:56
URL: http://dwanci.blogg.se/

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0