I got a *69 for that uh for that uh (GO)!!

TIm kom hem efter att festat i Prag och nu är jag inte ensam längre :P
Det är därför jag inte har varit inne på ett tag.

Shame on me!!!!

Jag hade utvecklingsamtal och pratade med mina lärare och framtiden ser inte ljus ut. Men fördelen är att det såg bättre ut än vad jag trodde.
Bara i so så have jag 4 arbeten som skulle in. Jag hade även ett arbete som ligger och skräpar sen ettan. Uppgift britney. Om ett psykiskt nervvrak. Jag tror inte riktigt på alla analyser om henne och alla som tror att de vet nåt. Jag vet att hon rockar. just nu är det Phonography som rockar. Jag gjorde en koreografi till den som också rockar. Jag hoppas att mina elever gillar den sen. Jag hoppas inte att den handlar om telesex och om den gör det att ingen inser det för den sa mina elever ha på uppvisningen i slutete av terminen.

Igår så tappade jag bort mina nycklar och trodda att hele mit liv skulle falla sönder och samman men det visade sig bara att magdalena hade laggt ner mina nycklar i hennes väska så idag fick jag tillbaka min nycklar.

och idag insåg jag att jag hade dubbelbokat mig lite. Jag ska vara danslärare samtidigt som jag ska Se disney on ice (princess classics). sån tur var så slutar den sammtidigt som mina kurser börjar så jag kunde be christina som ska ha halva kursen att hoppa in i en kvart innan jag kommer. Vilken tur!!!

nu komm jag just på att jag ska käka upp den ssta ben and jerrys som jag har kvar .svullo

hoppas disney är bra.

man aldrig blir för gammal!!!

Bye bye

Kommentarer

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0