Benjamin buttons

Idag såg jag filmen "Benjamin Buttons" och den var bara för bra!! Alla ni som har sett och älskar filmerna "dagboken" och "brokeback mountain" kommer också att älska denna. Det är en film där man får följa en person igenom hela livet på 2 timmer och 45 min. Man får i filmen se Brad pitt som en gammal gammal gubbe, som en man i sina bästa dagar och hur han skulle se ut om han var typ 17. Filmen handlar om Benjamin som föds som gammal och so senare i livet inser att han blir yngre och yngre. Man får se hur han träffar sin kärlek och hur han förlorar henne och blir bortknuffad av henne. man får se hur han träffar sina kvinnor och hur han sen hittar tilbaka till sin kärlek. Den är så bra att jag JAG!!! Satt och grät hela sista kvarten!!! En film som jag rekomenderar starkt. Puss och godnatt

Kommentarer

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0