Tröttsamt med Macbook


Nu när men har spenderat en dag med sin Macbook så blir man ganska trött. Man vill juh inte riktigt lägga sig när man vet att man har en underbar data man kan sitta framför. Idag har jag fixat spotify så att jag kan lyssna på min musik. jag har oxå fixat skype så att jag kan hålla kontakten med min familj medans jag är borta. när jag hade suttit vid datan ett tag insåg jag att det var ett program som saknades ifrån iLife som jag var tvungen att fixa fram. jag sökte igenom skivorna och kollade på internet men ingenstans kunde man hitta den så jag installerade om skivorna som man fick med och det löste sig. jag har också försökt att fixa till photoshop som inte har varit det lättaste. man måste flytta filer hit och lägga den ena på den andra. det var inte lätt med andra ord.
  sen går det inte heller en dag utan att jag tänker på Skottland!! Det som känns lite deprimerande det är att jag och min Älskling inte har någon stand att bo än men snart så hittar vi något. jag ska prata med en kompis i Skottland som ska kolla på en lägenhet åt oss och så hoppas jag på att vi får den!!
  Nu ska jag lekavidare med macbooken!!!!!
Cya

Kommentarer

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0