Sweeny todd


Tim och jag hade Harry Potter maraton här om dagen och självklart som vanligt så hackar skivorna som vanligt på hemma kväll!
Därför krävde jag en ny och ikväll ska vi kolla på sweeny todd. och nu tänker alla att den borde juh jag ha sett och det har jag men den är bara så bra att jag måste se den igen!!!
sen får vi se om tim orkar att se på den idag. han var ute och festade igår och sov bara 4 timmar. 


I morrn så ska jag och tim till farfar och farmor för att fira att farfar och pappa fyller snart. MÅSTE fixa nån pressent. ev. göra någon :/ (handy man) :P
Har man inga pengar så har men inga

Kommentarer
Postat av: sofie

älskar den bilden på dig högst upp !

2009-08-09 @ 16:34:52
URL: http://sofieelizabeth.blogg.se/

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0