Sista dagen på jobbet!!

Hej allihopa 

Idag har jag sålt mitt sista avtal!!!

Jag hoppas att jag inte behöver sälja på ett tag.

Det har varit roligt att träffa människorna men jag tror inte att försäljning är mitt yrke när det gäller telemarketing. 
Så äntligen har jag slutat

Nu kan jag lägga all min fokus på resan och fixa allt tills jag åker.
Det som ska fixas är Macbook till Tim.
Hämta ut mitt pass.
Växla pengar
Packa och väga
Fixa Pass Till Lisa
Scanna in rekommendationer till Tim
Fixa sladd till hårdisken så jag kan fixa alla mina bilder till datan.


That's it for tomorrow
Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Magdalena

What ska lisa med nuuu:D???

2009-08-21 @ 09:39:25
URL: http://magdalenaQvarford

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0