När showen är slut

Nu har Älsklingens mamma och syster varit hemma hos min mamma på middag. Det var gott med en massa mad och det var mys med allt prat.




  Alla har nu åkte och det var så roligt med presenten jag fick.

Nu kommer jag inte sakna mamma :P

 
Jag kollade igenom lite grejer jag vill ha med mig för packningen är för tung :/
damn

Jag hittade brillorna på bilderna under och bara av en slump hittar mamma min mössa jag så länge velat ha med mig till Skottland


så nu ska jag se till att banta min väska på 3 kilo och mitt handbagage på ett kilo.
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

de du har i handen spelar ju ingen roll:P de kollar dom inte:P jag vill också ha en tröja:D

2009-08-23 @ 18:25:24
URL: http://magdalenaqvarford.blogg.se/

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0