Maggan Jag och Emma and cider!!

Idag var jag jag på dansföreställning!!!
Och sa hejdå till Alex och Jimmie för nu kommer inte jag träffa dem innan de flyttar upp till STHLM.
Och de sa hejdå till mig innan jag flyttar :)


Sedan gick jag och träffade Emma och MAGGAN.


Vi gick vidare till ågatan för att ta oss några cider


Det blev mer än ett glas och mer än ett glas jordnötter.
Vi satt där väldigt länge och träffade många nära och bekanta :P

Jag kom hem och hittade Älskligen och hans kompis lekandes på golvet:P
De hade spenderat dagen med att göra den galnaste musikvideon ever!!
Jag ska tjata på honom så att ni får se den :P


Kommentarer
Postat av: magdalenaq

va nice de var:D

2009-08-15 @ 19:34:32
URL: http://magdalenaqvarford.blogg.se/
Postat av: tilda the best :)

Din blogg är så cutie!!! :D:D:D

2009-08-17 @ 19:53:08
URL: http://tilliew.devote.se

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0