I day of work

utav det som skulle göras idag blev nästan allt gjort.

Det som ska fixas är Macbook till Tim.                                       Yess
Hämta ut mitt pass.                                                                 Yess
Växla pengar                                                                            Yess
Packa och väga                                                                        De ska tvättas i kväll
Fixa Pass Till Lisa                                                                      Blev lite problematiskt
Scanna in rekommendationer till Tim                                        Yess
Fixa sladd till hårdisken så jag kan fixa alla mina bilder till datan Typ - Tog ut hårdisken och kopplade in 
                                                                                                stationära datan och lägger över
Så nu sitter jag här och ska lägga över alla bilder till datorn och sedan ska jag dela mappen och sedan ladda ner till min data.

Och detdär med lisas pass blev svårare än tänkt. Hon hade ett pass ända tills vi insåg att den är bort tappad. Vi åkte till polisen vände uppochner på hennes lägenhet och hittade inget. 
Så som det ser ut så får hon köpa ett tillfälligt pass och sedan fixa ett när hon kommer hem vid jul.
:/

Och det värsta idag var att tim fick en likadan macbook i bättre skick för en 500 billigare.
I'LL GO INSANE!!!!!!
Helt galet. De sa att den är nog lite repigare och kommer att vara i sämre skick än vad min var och sen drog de av 500 på hans pris. 
men inte fan har han en stöld märkning på datan som jag.
inte fan knakar hans skärm när han öppnar datan.
och inte fan var den mycket repigare!!!

ITS INSANE

men hur som hur så ska jag fixa bilderna åka till mamma och fixa tvätten sedan ska jag in till stan och chilla för min del med vännerna.


Känner mig lite halvt schitzo angående det här
puss hej

Kommentarer
Postat av: tilda

TILLÅT MIG: HHAHAHAHAHAHahahahha på dina bilder :D

2009-08-22 @ 13:13:34
URL: http://tilliew.devote.se

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0