het på bloggen och skype!!

Irina och jag har idag suttit och pratat på skype i 4,5 timma
Ira är galen som änns står ut med mig
Men jag är värre som står ut med henne:P
Insane!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hur som så har jag hottat upp inte bara min blogg utan oxå Irinas blogg.

Jag kan oxå medela att det är jag som står till svars för Älsklingens blogg, Tildas blogg och att jag har tagit bilderna på sofies blogg.

Alla länkar hittar ni under vänner :)

Nu är det dags att sova och kanske tänka på morgondagen.

Jag vill oxå säga att det är helt äckligt lite tid kvar tills jag lämnar landet.
But its not forever.

Då bär det av emot en ovis framtid:P

puss hej


Kommentarer
Postat av: Ira

WE ARE INSANE!!!

tog du bort min komentar på bloggen? :O¨

Eller glömde jag helt enkelt trycka på skicka?? :O

2009-08-20 @ 15:33:14
URL: http://solovyova.blogg.se/

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0