Flat flat

Hej
Nu sitter jag på ett fik och är helt slut.
Hela dagen har vi gått och gått och gått och kollat på lägenheter.
Första lägenheten som jag tyckte låg bra till var jätte äcklig.
Kollar man på den sämsta svenska standarden så ligger den way under.
Sen kollar vi på den andra som såg bra ut så kan man inte ta dem på tre månader.
Jag kan ta den på ett år men vi vet inte om Lisa och tim får ett jobb så vi vet inte hur länge vi kan ha lägenheten.
Man blir juh måttligt stressad av att inte ha någon stans att bo. Jag sitter bara och väntar på att de andra säger att de kan ta den på ett halvår så att vi kan ta en lägenhet och bara sluta leta

puss

Kommentarer
Postat av: sofie

hoppas ni hittar något! <3

2009-08-26 @ 19:55:03
URL: http://sofieelizabeth.blogg.se/
Postat av: tilda

hoppas det går vägen! :)

2009-08-26 @ 23:09:17
URL: http://tilliew.devote.se

Skriv hur bra inlägget var:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0